Δευτέρα 12 Αυγούστου 2013

Κινητικότητα: Τα κριτήρια μετάταξης των δημοσίων υπαλλήλων σε νέες υπηρεσίες

Η διαδικασία επιλογής των προς μετάταξη ή μεταφορά υπαλλήλων, τα κριτήρια επιλογής και κατάταξής τους, καθώς και ο τρόπος μοριοδότησής τους, περιγράφεται σε απόφαση, που υπέγραψε ο υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Κυριάκος Μητσοτάκης.


Η υπουργική απόφαση αποτελεί συνέχεια εκείνης της 2ας Αυγούστου, που προέβλεπε τον καθορισμό της διαδικασίας επιλογής των υπαλλήλων που τίθενται σε κινητικότητα και βασιζόταν, σύμφωνα με τον υπουργό Διοικητικής Μεταρρύθμισης, σε τέσσερις αρχές: αξιοκρατία στον τρόπο εισαγωγής του υπαλλήλου στο δημόσιο, αξιοσύνη σε σχέση με τα τυπικά και ουσιαστικά προσόντα, αυστηρότητα στον έλεγχο της αρνητικής συμπεριφοράς στην υπηρεσία, αλλά και εμπιστοσύνη στη νέα γενιά των δημοσίων υπαλλήλων.

Σκοπός της υπουργικής απόφασης, που δόθηκε σήμερα στη δημοσιότητα, είναι η ρύθμιση ειδικότερων θεμάτων σχετικών με:
α) Τη διαδικασία επιλογής των προς μετάταξη ή μεταφορά των υπαλλήλων που έχουν τεθεί σε διαθεσιμότητα.
β) Τα αναγκαία δικαιολογητικά.
γ) Τα επιμέρους κριτήρια μοριοδότησης.
δ) Τον αριθμό των μορίων που αντιστοιχούν στα επιμέρους κριτήρια.

Καθοριστικό ρόλο στη διαδικασία έχει το ΑΣΕΠ, το οποίο υποστηρίζει το Τριμελές Ειδικό Συμβούλιο του φορέα υποδοχής, λειτουργικά, διοικητικά και μηχανογραφικά, ενώ παράλληλα αναλαμβάνει βάσει των πινάκων συνδρομής κριτηρίων, τη μοριοδότηση των προσόντων των υπαλλήλων, σύμφωνα με τα κριτήρια που έχουν τεθεί.

Επίσης, το ΑΣΕΠ καταρτίζει κατά φθίνουσα σειρά πίνακα βαθμολογικής κατάταξης υπαλλήλων ανά φορέα υποδοχής, κατηγορία, κλάδο ή και ειδικότητα προσωπικού και τον διαβιβάζει στο αρμόδιο Τριμελές Ειδικό Υπηρεσιακό Συμβούλιο του φορέα υποδοχής.

Δείτε το πλήρες κείμενο της υπουργικής απόφασης εδώ.

Πηγή: ΕΘΝΟΣ

Η απόφαση κυκλοφόρησε στο ΦΕΚ 1992/2013 τ.Β':


ΑΠΟΦΑΣΗ
ΘΕΜΑ: Καθορισμός της διαδικασίας επιλογής των προς μετάταξη ή μεταφορά υπαλλήλων, των κριτηρίων επιλογής και κατάταξής τους καθώς και του τρόπου μοριοδότησής τους

O ΥΠΟΥΡΓΟΣ


ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗΣ & ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ

Έχοντας υπόψη:
  1. τις διατάξεις της περ. 4 της υποπαραγράφου Ζ.1 της παρ. Ζ του άρθρου πρώτου του ν.4093/2012, όπως αντικαταστάθηκε με την παρ. 2 του άρθρου 91 του ν. 4172/2013 «Φορολογία εισοδήματος, επείγοντα μέτρα εφαρμογής του ν. 4046/2012, του ν. 4093/2012 και του ν. 4127/2013 και άλλες διατάξεις. (ΦΕΚ 167 Α΄) ,
  2. το αριθ. 119/2013 Προεδρικό Διάταγμα «Διορισμός Αντιπροέδρου της Κυβέρνησης, Υπουργών, Αναπληρωτών Υπουργών και Υφυπουργών» (ΦΕΚ 153 Α’),
  3. το γεγονός ότι από τις διατάξεις της παρούσας απόφασης δεν προκαλείται δαπάνη σε βάρος του κρατικού προϋπολογισμού, αποφασίζουμε:

Άρθρο 1
Σκοπός

Σκοπός της απόφασης αυτής είναι η ρύθμιση ειδικότερων θεμάτων σχετικών με: α) τη διαδικασία επιλογής των προς μετάταξη ή μεταφορά των υπαλλήλων που έχουν τεθεί σε διαθεσιμότητα β) τα αναγκαία δικαιολογητικά, γ) τα επιμέρους κριτήρια μοριοδότησης και δ) τον αριθμό των μορίων που αντιστοιχούν στα επιμέρους κριτήρια.


ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α’


Διαδικασία και κριτήρια αξιολόγησης των προς μετάταξη ή μεταφορά υπαλλήλων σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 91 του ν.4172/2013.

Άρθρο 2
Διαδικασία και κριτήρια αξιολόγησης για τη μετάταξη ή μεταφορά

  1. Η μετάταξη μόνιμων πολιτικών υπαλλήλων και η μεταφορά υπαλλήλων με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου που υπηρετούν σε υπηρεσίες, κεντρικές και περιφερειακές, του Δημοσίου, των ανεξάρτητων αρχών, των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης (Ο.Τ.Α.) πρώτου και δεύτερου βαθμού και των λοιπών νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου (Ν.Π.Δ.Δ.) και η μεταφορά υπαλλήλων που διατηρούν τη δημοσιοϋπαλληλική τους ιδιότητα των νομικών προσώπων ιδιωτικού δικαίου (Ν.Π.Ι.Δ.) που ανήκουν στο δημόσιο τομέα σε άλλες υπηρεσίες του Δημοσίου, ανεξάρτητων αρχών, Ο.Τ.Α. πρώτου και δεύτερου βαθμού και των λοιπών Ν.Π.Δ.Δ., όταν επιβάλλεται από το συμφέρον της υπηρεσίας υποδοχής, ιδίως για την κάλυψη άμεσων υπηρεσιακών αναγκών και την καλύτερη αξιοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού, γίνονται σύμφωνα με τα κριτήρια και τη διαδικασία της παραγράφου 2 του άρθρου 91 του ν.4172/2013 καθώς και τις ειδικότερες ρυθμίσεις των επόμενων παραγράφων.
  2. Το αίτημα που υποβάλει ο αρμόδιος Υπουργός ή ο Πρόεδρος Ανεξάρτητης Αρχής για την κάλυψη των υπηρεσιακών αναγκών του οικείου φορέα και των νομικών προσώπων αυτού, σύμφωνα με το εδάφιο πρώτο της παρ.2 του άρθρου 91 του ν.4172/2013 προσδιορίζει ακριβώς τον αριθμό του αναγκαίου προσωπικού κατά κατηγορία, κλάδο και ειδικότητα (υφιστάμενη ή συναφή) και συνοδεύεται από έκθεση που καθορίζει το περιεχόμενο των προς κάλυψη αναγκών με τεκμηρίωση που στηρίζεται σε εκθέσεις αξιολόγησης δομών και σχέδια στελέχωσης.
  3. Τα αιτήματα, οι εκθέσεις του προηγούμενου εδαφίου καθώς και το πλεονάζον προσωπικό ανά κατηγορία, κλάδο ή/και ειδικότητα διαβιβάζονται στο Τριμελές Συμβούλιο του άρθρου 5 παρ. 3 του ν. 4024/2011. Το Συμβούλιο εκδίδει εντός προθεσμίας δέκα (10) ημερών από τη σχετική εντολή του Υπουργού Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης αιτιολογημένη γνώμη σύμφωνα με το εδάφιο δεύτερο της παρ.2 του άρθρου 91 του ν.4172/2013 σχετικά: α) με τον αριθμό και τα απαιτούμενα προσόντα των υπαλλήλων που θα μεταταχθούν/μεταφερθούν ανά κατηγορία, κλάδο ή/και ειδικότητα και φορέα υποδοχής β) τη σειρά προτεραιότητας των φορέων υποδοχής. Για τον καθορισμό της σειράς προτεραιότητας των φορέων, με την οποία πρέπει να καλυφθούν οι ανάγκες τους, το Tριμελές Συμβούλιο λαμβάνει υπόψη ιδίως τις προτεραιότητες πολιτικής ανθρώπινου δυναμικού του δημοσίου τομέα καθώς και τη φύση και το μέγεθος των προς κάλυψη αναγκών κάθε φορέα.
  1. Μετά τη συγκέντρωση των αιτημάτων και των εκθέσεων των φορέων και τη γνωμοδότηση του Τριμελούς Συμβουλίου του άρθρου 5 παρ. 3 του ν. 4024/2011, εκδίδεται και δημοσιεύεται στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως η Ανακοίνωση του Υπουργού Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης που προβλέπεται από το εδάφιο τρίτο της παρ. 2 του άρθρου 91 του ν.4172/2013.
Με την Ανακοίνωση καθορίζονται: α) η σειρά προτεραιότητας των φορέων υποδοχής, β) ο αριθμός των υπαλλήλων που θα διατεθεί σε κάθε φορέα ανά κατηγορία, κλάδο ή και ειδικότητα, σύμφωνα με τα οικεία περιγράμματα θέσεων εφόσον υπάρχουν, γ) τα απαιτούμενα προσόντα. Η Ανακοίνωση μπορεί να απευθύνεται στο σύνολο ή σε μέρος των φορέων της περίπτωσης 1 της υποπαραγράφου Ζ.1 της παραγράφου Ζ του ν.4093/2012, όπως έχει αντικατασταθεί από την παράγραφο 1 του άρθρου 91 του ν. 4172/2013.

  1. Οι φορείς προέλευσης προς τους οποίους απευθύνεται η Ανακοίνωση του Υπουργού Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης συντάσσουν με ευθύνη των υπηρεσιών προσωπικού τους, μέσα σε προθεσμία δέκα(10) ημερών από την ημερομηνία λήξης προθεσμίας υποβολής των αιτήσεων, πίνακες συνδρομής κριτηρίων όλων των μόνιμων και των με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου υπαλλήλων τους, οι οποίοι διαθέτουν τα τυπικά προσόντα που καθορίζονται με την Ανακοίνωση.
Με την ίδια Ανακοίνωση ορίζεται αποκλειστική δεκαπενθήμερη προθεσμία με την οποία καλούνται οι υπάλληλοι που ενδιαφέρονται, να υποβάλουν Αίτηση - Υπεύθυνη Δήλωση στην υπηρεσία προσωπικού του φορέα προέλευσης. Μαζί με την Αίτηση - Υπεύθυνη Δήλωση ο ενδιαφερόμενος μπορεί να υποβάλει, κάθε δικαιολογητικό απαραίτητο για τη βαθμολόγηση των σχετικών κριτηρίων, ιδίως όταν αυτό δεν περιλαμβάνεται ήδη στον υπηρεσιακό του φάκελο.
Με την Αίτηση - Υπεύθυνη Δήλωση οι ενδιαφερόμενοι δηλώνουν τους φορείς στους οποίους επιθυμούν να μεταταχθούν ή να μεταφερθούν με τη σειρά προτίμησης τους, καθώς και αν συναινούν η μετάταξη ή η μεταφορά τους να γίνει σε θέσεις κατώτερης κατηγορίας από την κατηγορία της θέσης στην οποία υπηρετούσαν στο φορέα προέλευσης. Σε περίπτωση που ο υπάλληλος δεν δηλώσει καμία προτίμηση στην αίτηση-υπεύθυνη δήλωση θεωρείται ότι έχει δηλώσει το σύνολο των θέσεων, με τη σειρά αναγραφής αυτών στην Ανακοίνωση του Υπουργού Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης. Υπάλληλοι που δεν καταλαμβάνουν θέση προτίμησής τους, επειδή σε αυτή διατίθενται υπάλληλοι που διαθέτουν μεγαλύτερο αριθμό μορίων, διατίθενται σε κενές θέσεις με τη σειρά προτεραιότητας που ορίζεται στην ως άνω Ανακοίνωση, ανάλογα με τα μόρια που συγκεντρώνουν. Οι προτιμήσεις των υπαλλήλων καταχωρίζονται σε ιδιαίτερες στήλες του πίνακα με ευθύνη των υπηρεσιών προσωπικού των φορέων προέλευσης. Οι πίνακες συντάσσονται σε ψηφιακή μορφή, σύμφωνα με ενιαίο λογισμικό που παρέχει για το σκοπό αυτό το ΑΣΕΠ, κατά κατηγορία και κλάδο ή και ειδικότητα και βεβαιώνουν για κάθε υπάλληλο τη συνδρομή των κριτηρίων των Πινάκων Ι, II και III του Παραρτήματος Α΄.
  1. Οι αιτήσεις των υπαλλήλων, οι πίνακες συνδρομής κριτηρίων μαζί με τα πιστοποιητικά υπηρεσιακής κατάστασης που εκδίδουν οι υπηρεσίες προσωπικού των φορέων προέλευσης από τα οποία προκύπτει η αποτίμηση των προσόντων των υπαλλήλων και τα οποία συντάσσονται μετά τον έλεγχο της νομιμότητας πρόσληψης και των πιστοποιητικών και στοιχείων που συγκροτούν τα προσωπικά μητρώα των υπαλλήλων, διαβιβάζονται εντός της ίδιας ως άνω δεκαήμερης προθεσμίας και σε ψηφιακή μορφή, από τις ίδιες υπηρεσίες προσωπικού των φορέων προέλευσης στο Τριμελές Ειδικό Υπηρεσιακό Συμβούλιο του φορέα ή των φορέων υποδοχής για τους οποίους έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον οι προς μετάταξη ή μεταφορά υπάλληλοι. Το Τριμελές Ειδικό Υπηρεσιακό Συμβούλιο του φορέα υποδοχής υποστηρίζεται λειτουργικά, διοικητικά και μηχανογραφικά από το ΑΣΕΠ, το οποίο αναλαμβάνει βάσει των πινάκων συνδρομής κριτηρίων, τη μοριοδότηση των προσόντων των υπαλλήλων σύμφωνα με τα κριτήρια ανά κατηγορία προσωπικού που παρατίθενται στους Πίνακες Ι, ΙΙ, ΙΙΙ του Παραρτήματος Α΄ της παρούσας. Ακολούθως, το ΑΣΕΠ καταρτίζει κατά φθίνουσα σειρά πίνακα βαθμολογικής κατάταξης υπαλλήλων, ανά φορέα υποδοχής, κατηγορία, κλάδο ή και ειδικότητα προσωπικού και τον διαβιβάζει στο αρμόδιο Τριμελές Ειδικό Υπηρεσιακό Συμβούλιο του φορέα υποδοχής.

  1. Τα αρμόδια Τριμελή Ειδικά Υπηρεσιακά Συμβούλια των φορέων υποδοχής, τα οποία συνεδριάζουν εκ παραλλήλου γνωμοδοτούν εντός προθεσμίας δεκαπέντε (15) ημερών από την περιέλευση σε αυτά των πινάκων βαθμολογικής κατάταξης του ΑΣΕΠ για τη σειρά προτεραιότητας με την οποία οι ως άνω υπάλληλοι των πινάκων μπορεί να μεταταχθούν ή μεταφερθούν και εκδίδουν τους Τελικούς Πίνακες Διάθεσης.
Για τη γνωμοδότηση τους, τα Τριμελή Ειδικά Υπηρεσιακά Συμβούλια λαμβάνουν υπόψη την κατάταξη των υπαλλήλων που μπορεί να μεταταχθούν /μεταφερθούν με βάση τα γενικά κριτήρια επιλογής του Παραρτήματος Α΄ της παρούσης και τα τυχόν πρόσθετα ειδικά κριτήρια που έχουν καθοριστεί με σχετική Κοινή Υπουργική Απόφαση.

  1. Εντός της προθεσμίας της προηγούμενης παραγράφου και στην περίπτωση που ο υπάλληλος διατίθεται σε φορείς υποδοχής διαφορετικών Υπουργείων ή Ανεξάρτητων Αρχών, τα Τριμελή Ειδικά Υπηρεσιακά Συμβούλια των φορέων υποδοχής, διαβιβάζουν τους πίνακες βαθμολογικής κατάταξης στο ΑΣΕΠ, το οποίο καταρτίζει για όλους τους φορείς υποδοχής Ενιαίο Πίνακα Διάθεσης ανά κατηγορία, κλάδο ή και ειδικότητα προσωπικού. Για την κατάρτιση του Ενιαίου Πίνακα Διάθεσης, το ΑΣΕΠ λαμβάνει υπόψη τη βαθμολογική κατάταξη των υπαλλήλων, τη σειρά προτίμησης σε φορείς υποδοχής, καθώς και τη σειρά προτεραιότητας των φορέων υποδοχής όπως έχει καθοριστεί με την Ανακοίνωση του Υπουργού Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης. Στη συνέχεια, ο Ενιαίος Πίνακας Διάθεσης διαβιβάζεται από το ΑΣΕΠ στο Τριμελές Συμβούλιο του άρθρου 5 παρ. 3 του ν. 4024/2011 το οποίο και εκδίδει τον τελικό πίνακα στο πλαίσιο της αρμοδιότητάς του, σύμφωνα με το δέκατο τέταρτο εδάφιο της παρ.2 του άρθρου 91 του ν.4172/2013.
  2. Οι Πίνακες Διάθεσης των παρ. 7 και 8 της παρούσης διαβιβάζονται στις αρμόδιες υπηρεσίες προσωπικού των φορέων προέλευσης και των φορέων υποδοχής. Η επιλεγείσα σειρά προτεραιότητας είναι δεσμευτική για τον υπάλληλο.
Ακολούθως, εκδίδεται απόφαση μετάταξης/μεταφοράς από τον οικείο φορέα υποδοχής που δημοσιεύεται την Εφημερίδα της Κυβερνήσεως. Με την απόφαση καθορίζεται επίσης η ημερομηνία εμφάνισης των υπαλλήλων στους φορείς υποδοχής. Ως προς τις συνέπειες της υπαίτιας μη εμφάνισης του υπαλλήλου στο φορέα υποδοχής κατά την ορισθείσα ημερομηνία εφαρμόζονται οι διατάξεις της περ. 5 της υποπαρ. Ζ.1 της παρ. Ζ του άρθρου πρώτου του ν. 4093/2012. Αν ο υπάλληλος δεν εμφανισθεί με υπαιτιότητα του στο φορέα υποδοχής κατά την ημερομηνία που ορίσθηκε, η σχετική πράξη μετάταξης ή μεταφοράς ανακαλείται και μετατάσσεται ή μεταφέρεται στη θέση ο αμέσως επόμενος κατά σειρά προτεραιότητας υπάλληλος.

  1. Τα επιμέρους κριτήρια μοριοδότησης για την επιλογή του προσωπικού που μετατάσσεται ή μεταφέρεται σύμφωνα με τις διατάξεις της περ. 4, της υποπαραγράφου Ζ.1, της παραγράφου Ζ, του άρθρου πρώτου του ν.4093/2012 (ΦΕΚ 222 Α’), όπως αντικαταστάθηκε με την παρ. 2 του άρθρου 91 του ν. 4172/2013 και ο αριθμός μορίων που αντιστοιχούν σε αυτά ανά κατηγορία υπαλλήλων παρατίθενται στους Πίνακες Ι, ΙΙ και ΙΙΙ του Παραρτήματος Α΄ της παρούσας υπουργικής απόφασης.

  1. Σε περίπτωση ισοβαθμίας υπαλλήλων λαμβάνεται υπόψη η οικογενειακή τους κατάσταση, η οποία μοριοδοτείται σύμφωνα με τον Πίνακα IV του Παραρτήματος της παρούσας υπουργικής απόφασης.




Άρθρο 3
Μοριοδότηση τρόπου εισαγωγής στη Δημόσια Διοίκηση
Για τη μοριοδότηση του κριτηρίου 3 του Παραρτήματος Α, ως τρόπος εισαγωγής στη Δημόσια Διοίκηση νοείται η διαδικασία πρόσληψης με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου ή διορισμού σε θέση μόνιμου προσωπικού και όχι αυτή της μετατροπής της σχέσης εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου ή σύμβασης μίσθωσης έργου σε αορίστου χρόνου.

Άρθρο 4
Αρνητική μοριοδότηση πειθαρχικών ποινών
Για την αξιολόγηση των υπαλλήλων για τη μετάταξη/μεταφορά τους, λαμβάνονται υπόψη για την αρνητική μοριοδότηση αυτών οι πειθαρχικές ποινές για τις οποίες έχουν εκδοθεί τελεσίδικες πειθαρχικές αποφάσεις υπό την προϋπόθεση ότι δεν έχουν διαγραφεί από το προσωπικό τους μητρώο σύμφωνα με τις οικείες διατάξεις.

Άρθρο 5
Μοριοδότηση υπηρεσιακής αξιολόγησης
Για την αξιολόγηση των υπαλλήλων για τη μετάταξη/μεταφορά τους, λαμβάνονται υπόψη, όσον αφορά στο κριτήριο της υπηρεσιακής αξιολόγησης, οι εκθέσεις αξιολόγησης των τελευταίων οκτώ(8) ετών. Απαραίτητη προϋπόθεση για να βαθμολογηθεί το κριτήριο αυτό, είναι η ύπαρξη μίας (1) τουλάχιστον έκθεσης αξιολόγησης κατά την τελευταία οκταετία.

Άρθρο 6
Ρύθμιση ζητημάτων λειτουργίας του Τριμελούς Συμβουλίου του άρθρου 5 παρ. 3 του ν.4024/2011 και των Τριμελών Ειδικών Υπηρεσιακών Συμβουλίων

Για τα ζητήματα λειτουργίας του Τριμελούς Συμβουλίου του άρθρου 5 παρ. 3 του ν.4024/2011 και των Τριμελών Ειδικών Υπηρεσιακών Συμβουλίων ισχύουν τα οριζόμενα στην υπ’αριθμ. ΔΙΠΙΔΔ/Β.2/2/οικ.21634/2-8-2013 υπουργική απόφαση (ΦΕΚ 1419 Β΄) .


ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β’

Άρθρο 7
Παραρτήματα

Τα προσαρτώμενα στην παρούσα απόφαση Παραρτήματα Α΄, Β΄ αποτελούν αναπόσπαστο τμήμα της.

Άρθρο 8
Έναρξη ισχύος

Η παρούσα απόφαση ισχύει από τη δημοσίευσή της στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως και ομοίως η υπ’αριθμ. ΔΙΔΑΔ-ΔΙΠΙΔΔ/οικ.559/08-01-2013 (ΦΕΚ Β’ 7) υπουργική απόφαση «Ρύθμιση ειδικότερων θεμάτων διαδικασίας και κριτηρίων κινητικότητας υπαλλήλων κατά το άρθρο πρώτο, παρ. Ζ (υποπαρ. Ζ.1 και Ζ.2) του ν. 4093/2012 παύει να ισχύει, κατά το μέρος που ρυθμίζει θέματα που διέπονται από τις διατάξεις της παρούσας απόφασης.


Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

Αθήνα, 9 Αυγούστου 2013

Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ
ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου