Σάββατο 14 Μαρτίου 2015

«Η επίγευση της αλήθειας» - Επώνυμη ανοιχτή επιστολή πρώην δημοτικής αστυνομικού

Θέλω να πω τη γνώμη μου μακριά από συναισθηματικές,ρεβανσιστικές ή αλαζονικές προσεγγίσεις… ωστόσο μου είναι πολύ δύσκολο να μην παραδεχτώ ότι με πόνο ψυχής το καλοκαίρι του 2013 πληροφορήθηκα την κατάργηση της δημοτικής αστυνομίας… ότι μετά από μήνες αγωνίας και ανησυχίας για το εργασιακό μας μέλλον ήρθαν οι οριστικοί πίνακες κατάταξης του ΑΣΕΠ όπου στο σύνολο των υπό μετάταξη Δ.Α. η βαθμολογία που συγκέντρωσα με κατέταξε στην πρώτη δεκάδα πανελληνίως! 

Ήταν αδύνατο και πάλι να χαρώ με την επιτυχία μου… είχαν φροντίσει κάποιοι να μοιράσουν τις προνομιακές θέσεις κατά τον τρόπο που ήθελαν. Με όσα ψήγματα αξιοπρέπειας και μεγαλοψυχίας μου είχαν μείνει είπα στον εαυτό μου «Δεν πειράζει, ίσως είναι η απαρχή για κάτι καλύτερο…». Πέρασαν πολλοί μήνες απραξίας, ακόμα και στο νέο υπηρεσιακό περιβάλλον η κατάσταση για τους πρώην Δ.Α. είχε «κολλήσει». Έκτοτε ,όλοι, ο καθένας για τους δικούς του προσωπικούς λόγους περιμέναμε τη δικαίωση…

Η αλήθεια είναι ότι από τα συντρίμμια και τις στάχτες δύσκολα αναγεννιέται κάτι… όμως είναι στο χέρι μας όλοι μαζί ενωμένοι να φροντίσουμε να εμπνεύσουμε και να στηρίξουμε ο ένας τον άλλον!  Ευχής έργον και δικαιότερο θα ήταν ο νέος Υπουργός Διοικητικής  Μεταρρύθμισης να «ακούσει» τον καθένα μας προσωπικά. Με μια απλή υπεύθυνη δήλωση ας δώσει την ευκαιρία στον καθένα μας –ανάλογα με τα προσόντα του- ή να παραμείνει ή να μεταταχθεί στην υπηρεσιακή θέση που επιθυμεί. Είμαι αρκετά υποψιασμένη πλέον ώστε να έχω τη βεβαιότητα ότι αυτή η εξέλιξη δεν θα κοστίσει τίποτα περισσότερο στο ήδη ταλαιπωρημένο, λεηλατημένο και πληγωμένο ελληνικό κράτος.
Με συναδελφική αλληλεγγύη και τιμή
Φωτεινάκη Στυλιανή,τέως Προϊσταμένη Δ.Α. Δήμου Σητείας Ν.Λασιθίου Κρήτης    

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου