Πέμπτη 19 Μαρτίου 2015

Να παραμείνει στην ΕΛΑΣ λόγω συνυπηρέτησης ζητεί δημοτικός αστυνομικός από τον Κατρούγκαλο (επώνυμη επιστολή)

Με επιστολή προς τον αναπληρωτή υπουργό Εσωτερικών, πρώην δημοτικός αστυνομικός που υπηρετεί στην ΕΛ.ΑΣ. ως ιδιαίτερης κατηγορίας ένστολο προσωπικό, ζητάει το δικαίωμα να συνυπηρετεί με τη σύζυγό του, εκπαιδευτικό στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Ο αποστολέας πρόκειται να μεταφερθεί στην κατηγορία του δημοτικού υπαλλήλου και να χάσει το δικαίωμα να υπηρετεί στην ίδια πόλη με τη σύζυγό του. Στην επιστολή αναφέρει ότι πολλοί συνάδελφοί του βρίσκονται σε παρόμοια κατάσταση και ζητούν από τον κ. Κατρούγκαλο να παραμείνουν στο ιδιαίτερης κατηγορίας ένστολο προσωπικό της ΕΛ.ΑΣ.


ΠΡΟΣ: κ. Αναπληρωτή Υπουργό Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης κ. Γιώργο Κατρούγκαλο

            Ονομάζομαι Κεραμυδάς Δημήτριος του Γεωργίου και υπηρετώ ως ιδιαίτερης κατηγορίας ένστολο προσωπικό στην ΕΛ.ΑΣ. στο Νομό Θεσσαλονίκης στο Α’ Τμήμα Τροχαίας. Πριν τις 23/09/2013 υπηρετούσα ως Δημοτικός Αστυνομικός στο Δήμο της Θεσσαλονίκης επί (9) εννιά συνεχή έτη. Είμαι παντρεμένος, η σύζυγός μου είναι εκπαιδευτικός στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση και έχω έναν γιό επτά (7) ετών.
            Η οργανική θέση υπηρεσίας της συζύγου μου είναι στον Πύργο Ηλείας, όμως μετά από αγώνα με τα τότε σωματεία μας καταφέραμε να προσθέσουμε στον Ν. 2946/2001 άρθρο 21, (ΦΕΚ Α’ 224- 8/10/2001, και την κατηγορία μας ως ειδικό ένστολο προσωπικό, με τον Ν. 4071/2012 άρθρο 12 παράγραφος 1, (ΦΕΚ Α’ 85-11/04/2012), έτσι ώστε και η κατηγορία μας να μπορεί να συνυπηρετεί με τις / τους συζύγους μας. Όμως με τον Ν. 4172/2013 άρθρο 81 η υπηρεσία μου καταργήθηκε, μετά από τρεις εξαιρετικά δύσκολους μήνες, εκδόθηκε η ανακοίνωση που μας αφορούσε, μοναδικές επιλογές μου ήταν, λόγω του οικογενειακού μου προβλήματος, είτε η ένταξη μου στην ΕΛ.ΑΣ. ως ιδιαίτερης κατηγορίας ένστολο προσωπικό, που κανένας δεν ήξερε ούτε έψαχνε τις αρμοδιότητές του ή τους όρους εργασίας, είτε η ένταξη μου ως προσωπικό εσωτερικής ή εξωτερικής φύλαξης σε διάφορα σωφρονιστικά καταστήματα. Οι επιλογές μου ήταν οι ως άνω αναφερόμενες διότι στο ενδιάμεσο διάστημα είχε αλλάξει και το λεκτικό του Ν. 2946/2001 με τον Ν 4139/2013 άρθρο 91 στο οποίο πλέον δεν αναφερόμασταν ως κατηγορία η οποία δικαιούται να συνυπηρετεί με τις συζύγους του, αλλά αναφέρονταν μόνο το ένστολο προσωπικό της Ελληνικής Αστυνομίας και το προσωπικό εσωτερικής και εξωτερικής φύλαξης των σωφρονιστικών καταστημάτων. Έτσι επέλεξα θέσεις μόνο των συγκεκριμένων κατηγοριών.
            Το 2014 κατάφερα, κυριολεκτικά στο παρά πέντε, να αποσπάσω τη σύζυγό μου στη Θεσσαλονίκη καθώς οριακά πρίν την εξέταση των αιτήσεων απόσπασης του εκπαιδευτικού προσωπικού του ΥΠΕΠΘ τοποθετήθηκα στην ΕΛ.ΑΣ. ως ιδιαίτερης κατηγορίας ένστολο προσωπικό. Τώρα όμως με την εξαγγελθείσα «ανασύσταση» του θεσμού της Δημοτικής Αστυνομίας με 1600 υπαλλήλους από 3500, με ξαναμεταφέρετε υποχρεωτικά στην κατηγορία του Δημοτικού Υπαλλήλου με αποτέλεσμα να καταδικάζεται η οικογένεια μου να βιώσει συνθήκες πραγματικού διαζυγίου αφου η χιλιομετρική απόσταση ανάμεσα σε Θεσσαλονίκη και Πύργο Ηλείας είναι της τάξης των 800 χλμ., χωρίς να συνυπολογίζονται καύσιμα, νοίκια και διπλά έξοδα διαβίωσης για μια οικογένεια χωρισμένη στη μέση. Εκτός όλων των όσων ανέφερα ως Δημοτικός Υπάλληλος για να αιτηθώ έστω και απόσπαση χρειάζεται σύμφωνη γνώμη 2 υπηρεσιακών συμβουλίων, 2 Δημάρχων και 2 Περιφερειαρχών, γεγονός που καθιστά την όλη διαδικασία αν όχι απαγορευτική αλλά τουλάχιστον πολυετή.
            Για όλα τα παραπάνω που σας ανέφερα, και επειδή καταλαβαίνω ότι και οι προθέσεις σας ήταν για το καλύτερο όλων των πρώην Δημοτικών Αστυνομικών και ότι αρκετοί των πρώην συναδέλφων μου που τοποθετήθηκαν στην ΕΛ.ΑΣ. σίγουρα και αισθάνθηκαν ότι αδικήθηκαν και αξίζαν κάτι καλύτερο, σας ζητώ με όλον τον σεβασμό να επιτρέψετε σε όσους είναι σε παρόμοια κατάσταση με τη δικιά μου να παραμείνουν μετά από αίτηση τους ως ιδιαίτερης κατηγορίας ένστολο προσωπικό στην ΕΛ.ΑΣ. με εκείνους τους όρους που εσείς θεωρείτε απαραίτητους, αφού μονάχα έτσι είναι δυνατόν να εξασφαλιστεί η συνοχή της οικογένειάς μου. Αυτό που φυσικά μεγιστοποίει την ατυχία μου είναι οτί δεν «πέρασα» ως εσωτερικός φύλακας στις φυλακές Διαβατών, από όπου δεν θα μετακινηθεί ακόμη κανένας και εάν αυτό γίνει στο μέλλον θα γίνει εθελοντικά.
            Εύχομαι να αντιμετωπίσετε θετικά το πρόβλημά μου και ευχαριστώντας σας προκαταβολικά για το χρόνο σας ελπίζω να έχω κάποιου είδους νέα σύντομα.
  Με τιμή
 Κεραμυδάς Δημήτριος

Πηγή: http://www.aftodioikisi.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου