Δευτέρα 15 Ιουλίου 2013

Δημοτικοί Αστυνομικοί: «Δεν κοιμόμαστε μέχρι την Τετάρτη»

Σε ετοιμότητα οι δημοτικοί αστυνομικοί ενόψει του πολυνομοσχεδίου


Σε επαγρύπνηση, μέχρι την ψήφιση του πολυνομοσχεδίου στη Βουλή, θα βρίσκονται οι δημοτικοί αστυνομικοί, οι οποίοι βγήκαν και σήμερα στους δρόμους, διαμαρτυρόμενοι κατά της κινητικότητας.

Αντιπροσωπεία τους είχε συνάντηση με τον αντιπρόεδρο της κυβέρνησης Ευάγγελο Βενιζέλο. Προηγήθηκε συνάντηση δημοτικών αστυνομικών με τον γραμματέα της Ν.Δ. Ανδρέα Παπαμιμίκο και τον κυβερνητικό εκπρόσωπο Σίμο Κεδίκογλου στα γραφεία του κόμματος στη λεωφόρο Συγγρού, ενώ λιγόλεπτη συνομιλία μαζί τους είχε και η Ντόρα Μπακογιάννη.

«Εγώ, επειδή πήρα τους περισσότερους από σας, επί των ημερών μου, ξέρω πόσο πολύ αξίζετε. Άρα, δεν έχω καμία αμφιβολία γι΄αυτό. Ξέρω τα προσόντα σας, ξέρω τα πτυχία σας.. Κανείς δεν είπε ότι δεν αξίζετε. Εγώ πρώτη έχω βγει και τα έχω πει αυτά», τους είπε η βουλευτής Επικρατείας της Ν.Δ., η οποία διετέλεσε στο παρελθόν δήμαρχος Αθηναίων.

Οι δημοτικοί υπάλληλοι ξεκίνησαν τη μοτοπορεία τους λίγο μετά τις 12:00 από την πλατεία Καραϊσκάκη, ανταποκρινόμενοι στο κάλεσμα της ΠΟΕ - ΟΤΑ.


Δείτε το video :



Αναδημοσίευση από: http://dimastin.blogspot.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου